Zwrot towaru:

Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru/odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i wynosi 10 dni w trakcie, których powinien on złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór do pobrania poniżej). Klient ma 14 dni na odesłanie towaru (liczone od momentu powiadomienia Sprzedającego pisemnie oświadczeniem o zwrocie- odstąpienie od umowy/formularz zwrotu).

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Aby zwrócić towar należy odesłać go bez pobrania na dane:

Salonik Futerkowy

Brygida Albertini

83-000 Pruszcz Gdański

Ul. Jana z Kolna 5 / S 12


Wraz z wypełnionym i załączonym do przesyłki formularzem zwrotu oraz dokumentem zakupu (paragonem bądź fakturą VAT):


Formularz zwrotu wersja PDF

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim następujące informacje:

- nick (nazwa użytkownika)
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- dane adresowe
- numer konta

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Zwrot pieniędzy realizowany jest do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki wyłącznie poprzez przelew bankowy na wskazane w formularzu zwrotu dane.

Reklamacja towaru:

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest poprawnie wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny, który należy przesłać Pocztą Polską wraz z reklamowanym towarem i dowodem zakupu (paragonem lub f.VAT) na adres:


Salonik Futerkowy

Brygida Albertini

83-000 Pruszcz Gdański

Ul. Jana z Kolna 5 / S 12


Formularz reklamacji wersja PDF

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz reklamacyjny podając w nim następujące informacje:

- nick (nazwa użytkownika)
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- dane adresowe
- numer konta
- opis wady/przyczynę reklamacji
- decyzję co do sposobu załatwienia reklamacji (zwrot pieniędzy, nieodpłatna naprawa, wymiana)


Reklamację uwzględniamy w przypadkach jeśli przesłany przez nas towar do Klienta jest niezgodny z zamówieniem (inny model, kolor lub rozmiar) albo jest wadliwy, uszkodzony fabrycznie.

Reklamowany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Sprzedawca na 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej wpłynięcia i poinformowanie Klienta o jej wyniku.
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie względem Klienta poniesione koszty dostawy pokrywa Sprzedający.


REKLAMACJI NIE PODELGAJĄ TOWARY ZAKUPIONE DROGĄ LICYTACJI JEŚLI W OPISIE TOWARU REKLAMOWANA WADA/DEFEKT ZOSTAŁA WYRAŹNIE WYMIENIONA

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Zwrot kwoty za towar i koszty przesyłki możliwy jest wyłącznie poprzez przelew bankowy na wskazane w formularzu dane.

 

Wymiana towaru:

Jeśli okaże się, że dobrali Państwo nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest on dostępny) na inny rozmiar bądź model w terminie do 14 dni od momentu otrzymania towaru.
Aby wymienić towar należy odesłać go bez pobrania na dane:



Wraz z wypełnionym i załączonym do przesyłki formularzem wymiany oraz dokumentem zakupu (paragonem bądź fakturą VAT):

Salonik Futerkowy

Brygida Albertini

83-000 Pruszcz Gdański

Ul. Jana z Kolna 5 / S 12


Formularz wymiany wersja PDF

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim następujące informacje:

- nick (nazwa użytkownika)
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę
- określenie rozmiaru, koloru, modelu towaru na jaki Klient chce dokonać wymiany


W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.

Towar do wymiany należy odesłać Pocztą Polską (przesyłką rejestrowaną: list polecony, paczka) na własny koszt.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Po odbiorze przesyłki towar zostanie wymieniony i odesłany kurierem  za pobraniem 15,00 zł na wskazane w formularzu dane.

Koszt wymiany (15,00) zł to opłata manipulacyjna zawierająca: ponowne koszty wysyłki kurierskiej, koszty pracownicze, koszty opakowania oraz podatek VAT.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

UWAGA! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe, nieużywane i zakupione na aukcji z ustaloną odgórnie ceną!
Produkt nie może posiadać śladów używania, należy go odesłać z kompletem metek i w oryginalnym opakowaniu

Towary używane i zakupione w drodze licytacji, zgodnie z Prawem Konsumenta nie podlegają wymianie.

Wymiana realizowana jest do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki (patrz ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Dz. U. Nr 22 poz. 271).